安可

信樂團演唱會安可哪一首歌?

信樂團演唱會到最後"安可"所模仿"史密斯飛船"的歌曲是哪一首?有誰知道?請"信樂團迷"大家快幫幫我~
Aerosmith(史密斯飛船)歌名-I Don't Want To Miss A Thing(我不願錯過這一切)Lyrics:Diane Warren Music:Diane WarrenI could stay awake just to hear you breathingWatch you smile while you are sleepingWhile far away and dreamingI could spend my life in this sweet surrenderI could stay lost in this moment foreverEvery moment I spend with you is a moment I treasureDon't want to close my eyesDon't want to fall asleep'Coz I'd miss you babyAnd I don't wanna miss a thing'Coz even when I dream of youThe sweetest dream would never doI'd still miss you babyAnd I don't want to miss a thingLaying close to youFeeling your heart beatingAnd I'm wondering what you're dreamingWondering if it's me you're seeingThen I kiss your eyesAnd thank God we're togetherI just want to stay with you in this moment foreverForever and everDon't want to close my eyesDon't want to fall asleep'Coz I'd miss you babyAnd I don't wanna miss a thing'Coz even when I dream of youThe sweetest dream would never doI'd still miss you babyAnd I don't want to miss a thingI don't want to miss one smileI don't want to miss one kissI just want to be with you Right here with you just like thisI just wanna hold you closeFeel your heart so close to mineAnd stay here in this momentfor all the rest of timeBaby

baby轉載來自 ※Http://www.mojim.com 魔鏡歌詞網 Don't want to close my eyesDon't want to fall asleep'Coz I'd miss you babyAnd I don't wanna miss a thing'Coz even when I dream of youThe sweetest dream would never doI'd still miss you babyAnd I don't want to miss a thing中譯:為了聽見你的呼吸

我可以不睡在你沉睡時注視著你的笑容當你夢見遠方我願用一輩子甜蜜的臣服於你永遠迷失在這片刻間和你同在的每一刻

都是我所珍愛的片刻不願閉上眼睛不願入睡因為我可能會錯過你

寶貝我不願錯過這一切因為即使我夢見你最美的夢也無法取代我依然會想念你

寶貝我不願錯過任何事躺在你身旁

感覺著你的心跳我想知道你夢見了什麼?你是否在夢中看見了我?於是

我親吻你的雙眼感謝上帝讓我倆在一起我要永遠和你停留在這一刻生生世世我不願錯過一個笑容我不願錯過一個吻我就是想和你在一起像此時此地一樣我要緊抱著你感受你的心緊貼著我的心在此時此地和我倆的餘生

信樂團阿信,信樂團歌詞,信樂團假如,信樂團千年之戀,信樂團離歌,信樂團解散,信樂團活該,信樂團世界末日,信樂團新歌,信樂團天高地厚信樂團,史密斯飛船,演唱會,安可,Aerosmith,lost in this moment,I just want to be with you,Laying close to you,fall asleep,kiss your eyes

語法|樂譜|鋼琴譜|大陸|情歌|歌名|男女合唱|蔡依林|卡拉OK|專輯|梁靜茹|女主角|廣播|副歌|樂團|音樂|小豬|MV|畢業|動態歌詞|男主角|老歌|歌手|網址|歌詞|悲傷|台語歌|新歌|五月天|

安可
參考:http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1405123117293如有不適當的文章於本部落格,請留言給我,將移除本文。謝謝!
arrow
arrow

    qaz1014080 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()